Radīts, lai iedvesmotu

Jaunais Kia EV6 piedāvā lielu sniedzamību, nulles emisijas jaudu, 800 voltu īpaši ātro uzlādi un jaunu korporatīvo dizainu krosoveru SUV segmentā. EV6 ir pirmais Kia automobilis, kas izstrādāts uz kompānijas jaunās platformas, kas paredzēta tikai elektromobiļiem (BEV).

“EV6 kā pirmais specializētais Kia elektroauto demonstrē uz cilvēku orientētu, progresīvu dizainu un elektrificētu jaudu. Mēs esam ļoti pārliecināti, ka jauno elektromobiļu tirgū EV6 būs pievilcīgs un nozīmīgs modelis,” sacīja Karims Habibs, vecākais viceprezidents un Kia globālā dizaina centra vadītājs. “Ar EV6 mēs centāmies radīt īpašu, iespaidīgu dizainu, izmantojot kombināciju, kas apvieno izsmalcinātas augstās tehnoloģijas un tīras, bagātīgas formas, vienlaikus nodrošinot unikālu telpu, ko var sniegt futūristisks elektromobilis.”

 Kia jaunais dizaina attīstības virziens

EV6 dizains izstrādāts zīmola jaunajā filozofijā “Pretpoli pievelkas” (“Opposites United”), kas smeļas iedvesmu no dabā un cilvēcē atrodamajiem kontrastiem. Dizaina filozofijas centrā ir jauna vizuālā identitāte, kas atraisa pozitīvus spēkus un dabisku enerģiju, ar kontrastējošām kombinācijām no asiem stilistiskiem elementiem un skulpturālām formām.

Kia E-GMP platforma interjera izveidē ir sniegusi būtiskus ieguvumus. Neskatoties uz EV6 kompaktajiem gabarītiem, 2900 milimetru riteņu garenbāze nodrošina salona ietilpību, kas salīdzināma ar daudziem vidēja izmēra SUV.

Viens no zīmīgākajiem elementiem ir augsto tehnoloģiju izliektais vienlaidu informācijas un multimediju sistēmas ekrāns. Platā ekrāna un priekšējā paneļa vienkāršās formas interjeram piešķir plašuma sajūtu.

Relaksējošie sēdekļi ir plāni, viegli un mūsdienīgi. To apdarē izmantoti moderni, vizuāli interesanti un robusti audumi, kas izgatavoti no pārstrādātas plastmasas – ekvivalenta 111 ūdens pudelēm.

EV6 piedāvā progresīvas un elastīgas interjera aprīkojuma iespējas, dažādas sīklietu novietnes, kā arī 520 litru bagāžas kapacitāti. Ar nolocītām aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm bagāžas ietilpība pieaug līdz 1300 litriem. Piedevām automobilis piedāvā priekšējo bagāžas novietni, kura atkarībā no piedziņas veida ietilpina 20 vai 50 litrus.

Elektriskā veiktspēja

EV6 pircējiem piedāvā izvēlēties vairākas pilnīgi elektriskas nulles emisijas piedziņas konfigurācijas, ieskaitot tālo distanču (77,4 kWh) un standarta sniedzamības (58,0 kWh) augstsprieguma akumulatoru komplektus. Kia pirmais no nulles izstrādātais elektriskais modelis būs pieejams ar aizmugurējo riteņu (2WD) vai visu riteņu (4WD) piedziņu – otrais piedāvā uzlabotas dinamiskās spējas pat vissarežģītākajos apstākļos.

2WD 77,4 kWh EV6 ar pilnu uzlādi spēj nobraukt vairāk nekā 510 kilometru (WLTP ciklā). Ar maksimālo griezes momentu 605 Nm pilnpiedziņas versijā EV6 no 0 līdz 100 km/h paātrinās 5,2 sekundēs. 77,4 kWh akumulators strādā apvienojumā ar 168 kW (229 ZS) elektromotoru, kas piedzen aizmugurējos riteņus, savukārt pilnpiedziņas versijai ir divi elektriskie motori, kas kopā attīsta 239 kW (325 ZS).

Versijā ar 58,0 kWh akumulatoru EV6 no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,2 sekundēs, un pilnpiedziņas versijas maksimālajam griezes moments ir 605 Nm. 58,0 kWh akumulators strādā apvienojumā ar 125 kW elektromotoru, kas piedzen aizmugurējos riteņus; pilnpiedziņas versijai ir divi motori, kas kopā attīsta 173kW (235ps).

Kia jaunā specializētā E-GMP platforma samazina tehnisko sarežģītību ar modulāru pieeju un standartizāciju, ļaujot ātri un elastīgi attīstīt produktus ar dažādām īpašībām. Šī elastīgā pieeja izstrādei ļauj apmierināt dažādas patērētāju vajadzības attiecībā uz veiktspēju viena modeļa ietvaros, piemēram, kā EV6.

Ar diviem elektromotoriem aprīkotais EV6 GT, kas kopumā attīsta 430 kW, elektromobiļu veiktspēju paceļ citā līmenī. Ar 740 Nm maksimālo griezes momentu pilnpiedziņas GT versija no 0 līdz 100 km/h paātrinās iespaidīgās 3,5 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo braukšanas ātrumu 260 km/h (izstrādes procesā uzstādītais mērķis).

800 V īpaši ātrā uzlāde

EV6 piedāvā 800 V un 400 V uzlādes iespējas bez nepieciešamības pēc papildu komponentiem vai adapteriem. Automobilis spēj nodrošināt ātro uzlādi no 10 līdz 80 procentu līmenim 18 minūtēs, un tas nozīmē, ka 100 km sniedzamību iespējams nodrošināt mazāk nekā četrās ar pusi minūtes.

Automašīnas uzlādes sistēma ir elastīgāka nekā iepriekšējas paaudzes elektromobiļiem, pateicoties integrētai uzlādes vadības ierīcei (ICCU). ICCU nodrošina jauno V2L (vehicle-to-load) funkciju, kas ļauj enerģiju iegūt arī no elektromobiļa akumulatora. V2L funkcija nodrošina līdz pat 3,6 kW jaudu un ir spējīga, piemēram, ar elektroenerģiju nodrošināt 55 collu televizoru un gaisa kondicionētāju vairāk nekā 24 stundām. Nepieciešamības gadījumā sistēma ļauj lādēt citu elektromobili.

Ja akumulatorā palicis vairāk nekā 35% uzlādes, EV6 var vilkt līdz pat 1600 kg smagu piekabi. V2L funkcija ļauj EV6 īpašniekam aktīvās atpūtas ceļojumā ņemt līdzi visu nepieciešamo un darīt to visu ar nulles emisiju.

Izmēri

EV6:
Riteņu garenbāze: 2,900 mm
Garums: 4,680 mm
Platums: 1,880 mm
Augstums: 1,550 mm


EV6 GT:
Riteņu garenbāze: 2,900 mm
Garums: 4,695 mm
Platums: 1,890 mm
Augstums: 1,545 mm

Iedvesmo ar katru detaļu

Viens no spilgtākajiem jaunā interjera elementiem ir izliekts augstas izšķirtspējas audiovizuālās un navigācijas sistēmas (AVN) ekrāns bez salaiduma vietām. Plašā, izliektā ekrāna vienkāršā forma un šaurais instrumentu panelis piešķir telpai plašuma sajūtu. Stiepjoties no stūres rata pāri automašīnas centram, tas ietver instrumentu kopu tieši vadītāja priekšā, kā arī informācijas, izklaides un navigācijas iespējas virs centrālās konsoles. Ekrāna platums autovadītājam ļauj burtiski iegrimt automašīnā, savukārt minimāls fizisko pogu skaits nodrošina netraucētu un nomierinošu braukšanas pieredzi.

Gatavojies tikt iedvesmots

Sāc savu radošo ceļojumu un pieraksties Kia jaunumiem, lai saņemtu ekskluzīvu informāciju un iedvesmojošu saturu par Kia jauno zīmolu.

Pieraksties tagad: