Kārlis Dambrāns: Ar hibrīdiem mums lielākoties asociējas "gludekļveida" automobiļi. Šo formu jau 15 gadus mums māca "Toyota" ar savu "Prius". Taču, izrādās, ka hibrīds var būt arī "kaškajīgs" apvidnieks, kas negrib būt pamanāms jau pa gabalu.

Protams, hibridizēti ir visdažādākie auto, taču "Niro", tāpat kā "Prius", ir jau sākotnēji izstrādāts tieši kā hibrīdauto, kas "parastajā" versijā nemaz nav pieejams. Kāpēc tieši apvidnieks jeb tā sauktais krosovers? KIA speciālisti veikuši vērienīgu aptauju, kurā secināts, ka pircēji dod priekšroku praktiskākiem auto, ar ērtāk apkalpojamu bagāžnieku un augstāku sēdpozīciju, kas nodrošina labāku pārredzamību. Auto ir arī augstāks klīrenss, kas ļaus vieglāk pārvarēt gulošos policistus, jāņuzāles pļavā un mērenas sniega kupenas. Tiesa, līdzīgi kā citi mūsdienu apvidnieki, arī "Niro" nav pilnpiedziņas auto.

"Niro" ir mazliet mazāks par līdzīgo un visai populāro "KIA Sportage", taču tam ir garāka riteņu bāze, kas nodrošina vairāk vietas auto salonā. Šis noteikti nav ietilpīgākais auto, taču nav problēmu tajā iekārtoties vismaz četriem cilvēkiem. Salona ietilpība ir salīdzināma ar "Qashqai" un "VW Golf".

Lasīt vairāk: http://www.delfi.lv/auto/modelu-jaunumi-testi/pirmie-iespaidi-kia-niro-hibrida-apvidnieks.d?id=47722347