Kia Europe šodien atklājis īpašu Eiropas Sportage, kas rūpīgi izstrādāts, lai radītu jaunus etalonus visā Eiropas SUV segmentā. Tas apvieno gludu, bet muskuļotu un modernu ārējo dizainu ar modernu augstākās kvalitātes interjeru, kurā ir integrēts izliekts displejs ar jaunākajām savienojamības tehnoloģijām.

Radīts, izmantojot jaunu arhitektūru, Eiropas Sportage piedāvā ieguvumus, ko tam nodrošinājusi uz Eiropas tirgu vērsta augsto tehnoloģiju inženierijas programma,– optimālu riteņu bāzi un ideālus izmērus un proporcijas Eiropas ceļiem. Šī rūpīgā pieeja ir palīdzējusi radīt SUV, kas lieliski atbilst Eiropas prasībām, priekšplānā izvirzot ikdienas praktiskumu un lietojamību. Progresīvās pielāgošanas rezultātā ir ievērojami palielināta bagāžas ietilpība, vieta galvai un kājām, salīdzinot ar iepriekšējo Sportage modeli, nodrošinot klasē labāko telpu otrās rindas pasažieru kājām.

Mūsdienīgie hibrīda spēka agregāti vēl vairāk stiprina Eiropas Sportage spējas, palīdzot ievērojami samazināt izmešus un uzlabot degvielas ekonomiju. Modernais uzlādējamā hibrīda (PHEV) modelis ir vēl viens Eiropas Sportage modeļa jaunums, kas, izmantojot tīru elektrisko piedziņu, nodrošina braukšanu bez emisijām, turklāt sniedzamība ir pietiekama lielākajai daļu ikdienas braucienu no mājām uz darbu vai ikdienas iepirkšanās vajadzībām. Jaunākie tīrie iekšdedzes benzīna un dīzeļdzinēji ir pieejami dažādās efektivitātes un jaudas versijās, nodrošinot, ka Sportage aptver visas Eiropas tirgus vajadzības.

 

Lai radītu dinamisku, saistošu un optimālu braukšanas pieredzi uz Eiropas ceļiem, jaunais Sportage piedāvā vairākus ārkārtīgi novatoriskus tehnoloģiju sasniegumus. Jaunas paaudzes elektroniski kontrolētā balstiekārta (Electronic Controlled Suspension jeb ECS) vienmēr nodrošina optimālu komfortu un izcilu drošības līmeni, pateicoties nepārtrauktai amortizācijas kontrolei reāllaikā. Jaunais Terrain Mode režīms apvelta Sportage ar izcilām braukšanas spējām sarežģītākos apstākļos, piemēram, sniegā, dubļos un smiltīs, ļaujot īpašniekiem nodoties brīvā laika aktivitātēm ar lielāku piedzīvojuma garu.

Jaunais Sportage iet līdera ceļu arī drošības jomā, piedāvājot gan pasīvās, gan aktīvās augsto tehnoloģiju drošības sistēmas DriveWise, tostarp Kia visā pasaulē atzīto visaptverošo progresīvo vadītāja palīgsistēmu (ADAS) kompleksu.

“Pilnīgi jaunais Sportage ir rūpīgi izstrādāts un noslīpēts īpaši Eiropai, laužot robežas un nosakot jaunus etalonus SUV segmentā,” sacīja Džeisons Džeongs, Kia Europe prezidents.

“Ar nākotnē vērsto eksterjera dizainu un novatorisko interjeru jaunais Sportage apvieno dinamisku klātbūtnes efektu ar klasē vadošu, uz vadītāju orientētu premium salonu, kas var piedāvāt jaunāko, modernāko tehnoloģiju sniegtās funkcionālās priekšrocības.”

“Jaunais Sportage ir aprīkots arī ar modernākajām spēka piedziņas elektrifikācijas tehnoloģijām – mums ir efektīvi, videi draudzīgi hibrīdmodeļi, kas spēj apmierināt visas klientu vajadzības. Papildinot nulles izmešu pilnībā elektrisko klāstu, jaunais uzlādējamā hibrīda Sportage modelis vēl vairāk akcentē Kia misiju paātrināt ilgtspējīgu mobilitāti visā Eiropā,” piebilda Džeongs.

 

 

Tūlītējs vizuāls iespaids

Jauna dizaina identitāte, kuras pamatā uzdrīkstēšanās pilna filozofija

Jaunā Sportage eksterjers nosprauž jaunas dizaina robežas, radot iespaidīgu klātbūtnes efektu uz Eiropas ceļiem.

Saspringtas un izteiksmīgas līnijas viļņojas pār virsbūves korpusu, pastiprinot spriedzi izsmalcinātajā stilā. Vienlaikus tīras, bet muskuļotas virsmas apvieno spēkus ar sarežģītu grafiku, lai sniegtu SUV dinamiskas un pārliecinošas klātbūtnes efektu.

Atklāta šī gada sākumā un saņēmusi lielu dizaina kopienas atzinība, Kia jaunā dizaina valoda  Opposites United ir jaunā Sportage pamatā, ietekmējot visus izskata un rakstura aspektus.

Pārdomas rosinošo un drosmīgo filozofiju balsta pieci pīlāri: Prieks par prātu, Spēks progresam, Tehnoloģija dzīvei, Spriedze mieram un Drosme dabai. Pēdējais no tiem – Drosme dabai – ir būtiski ietekmējis jaunā Sportage dizaina izveidi, iemiesojot dabisko pasauli un radot dizaina identitāti, kas pieņem drosmīgu, emocionālu, modernu, bet organisku formu.

Priekšpusē jaunais Sportage demonstrē precīzu un smalku dizaina formu ar melnu, uz detaļām orientētu režģa grafiku, kas stiepjas visā priekšdaļas platumā. Grafika apvieno galvenās jaunā Sportage priekšdaļas iezīmes, veidojot pārsteidzošu izskatu. Režģis savieno Kia moderno ‘tīģera purna’ režģi ar izteiksmīgajiem futūristiska stila bumeranga formas LED dienas gaitas lukturiem, kas savukārt veido stingras robežlīnijas satriecošajiem Matrix LED priekšējiem lukturiem, kas pazīstami arī kā viedā priekšējā apgaismojuma sistēma.

Godinot savu SUV mantojumu, jaunā Sportage sānu profils rada aizraujošu klātbūtnes efektu – ar stingrām līnijām, kas virzās pāri tīrām, bet izsmalcinātām virsbūves virsmām, kas nemanāmi apvieno kontrastējošos apjomus.

Reprezentējot vēl vienu jaunā Sportage novitāti Eiropā, tam tagad ir pieejams melns jumts, kas palīdz akcentēt sportisko profilu un izcelt arhitektoniski dinamisko C statni. Jaunā Sportage aizmugurei ir pievienota hromēta jostas līnija, radot harmoniskas paralēli aizmugurējam spoileram, kas tikai nostiprina sportiskumu modeļa ciltsrakstos.

Eiropas Sportage turpina spēcīgo klātbūtnes efektu arī aizmugurējā daļā – ar muskuļotu, lejupkrītošu fastbeka siluetu, apjomam ieplūstot aizmugurējos lukturos, kas veidoti tā, it kā būtu iegriezti virsbūvē ar milzu precizitāti. Aizmugurējos lukturus savieno šauru horizontālu dizaina elementu, liekot jaunā Sportage aizmugurei izskatīties satriecoši platai.

Atkarībā no aprīkojuma un versijas jaunais Sportage tiek aprīkots ar 17, 18 vai 19 collu diskiem, sniedzot iespēju izvēlēties sešus dažādus dizaina variantus, krāsas un apdari.

Mūsdienīga interjera telpa

Rūpīgi izstrādāta kabīne apvieno progresīvas tehnoloģijas ar mūsdienīgu stilu

Jaunā Sportage interjers apspēlē uzdrīkstēšanos raksturā, maigumu īpašībās un novatorismu tehnoloģijās, veidojot uz vadītāju orientētu, patiesi modernu telpu. Salons ir rūpīgi izstrādāts, lai apvienotu revolucionāras tehnoloģijas ar luksusa funkcijām, premium materiāliem un modernu stilu.

Jaunā Sportage modernā salona centrā ir ar brīnišķīgu formu apveltīts, integrēts un izliekts ekrāns ar skārienpaneli un smalki detalizētām, sportiskām ventilācijas atverēm. Izliektais displejs stiepjas pāri salona priekšpusei, piešķirot kabīnei iespaidīgu platumu un dziļumu.

Augsto tehnoloģiju 12,3 collu skārienekrāns un modernais integrētais kontrolleris darbojas kā nervu centrs, lai vadītājam un pasažierim nodrošinātu nepieciešamo savienojamību, funkcionalitāti un lietojamību. Abas sistēmas veidotas tā, lai tās būtu viegli lietojamas, ļoti intuitīvas un tām būtu patīkami pieskarties. 12,3 collu instrumentu panelis ir aprīkots ar jaunākās paaudzes TFT šķidro kristālu ekrānu, kas nodrošina neticami precīzu un dzidru grafiku. Nodrošināts ar progresīvu un drošu savienojamību, jaunais Sportage izmanto programmatūras un karšu atjauninājumus bezvadu režīmā. Jaunā Eiropas Sportage modernā savienojamības programmatūra ļauj lietotājiem attālināti izveidot savienojumu ar savu transportlīdzekli, tam izmantojot viedtālruņa lietotni Kia Connect. Interaktīvā, ērti lietojamā tehnoloģija nodrošina lietotājiem piekļuvi galvenajām iebūvētajām funkcijām, piemēram, Kia Live Services, tiešsaistes navigācijai, tiešsaistes balss atpazīšanai un kalendāra integrācijai no viedtālruņa. Lietotne Kia Connect nodrošina lietotājiem pilnīgu sirdsmieru ar vienkāršu pieskārienu, ļaujot pārliecināties, ka Sportage ir aizslēgts un logi aizvērti, kā arī sniedzot papildu ērtības, piemēram, informējot, kur novietots auto.

Ergonomiskā viduskonsole ir optimāli novietota attiecībā pret vadītāju un priekšējo pasažieri, nodrošinot glabātuvi, operētājsistēmas konfigurēšanu, glāžu turētājus un mīksti strādājošus slēdžus, kuri atrodas uz paaugstināta profila līdzās elektroniskajam pārnesumkārbas selektoram. Viedtālruņa uzlādes nodalījums piedāvā ātru 15 W bezvadu uzlādi.

Visā salonā ir izmantoti augstākās kvalitātes materiāli, kuriem ir patīkami pieskarties, savukārt dinamiskās krāsas kabīnei piešķir dzīvīgumu un enerģiju. Vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļi apvieno inovācijas ar komfortu, piedāvājot sportiskā slaidu profilu.

Eiropas Sportage inteliģento salona telpu, kas apvieno praktiskumu, funkcionalitāti un daudzpusību, nodrošina kompakta 2680 mm riteņu bāze, 1865 mm platums, 4515 mm garums un 1645 mm augstums. Tā rezultātā ir iegūts salons, kas sniedza klasē vadošo vietu kājām, galvai, kā arī bagāžai. Eiropas Sportage piedāvā 996 mm telpu otrās rindas pasažieru kājām, savukārt augstums aizmugurē sasniedz 998 mm. Bagāžas ietilpība ir 591 litrs (VDA). Lai palielinātu pārvadāšanas iespējas, aizmugurējos sēdekļus var nolocīt 40:20:40 attiecībā, tā nodrošinot 1780 litru kravas telpu.

Pilnībā ieskaujoša telpiskā skaņa jaunā Sportage salona pasažieriem tiek nodrošināta, izmantojot nozarē vadošo Harman Kardon premium skaņas sistēmu.

Jaunais Eiropas Sportage ir pieejams arī vēl sportiskākā un dinamiskākā versijā, kas vēl spēcīgāk akcentē SUV enerģisko raksturu. GT-Line modelis izmanto SUV formu maksimālam efektam – ar izteiksmīgām virsbūves krāsām, kas ir spilgtas un enerģiskas. Salons izspēlē spēcīgus kontrastus starp melno un balto, telpu GT-Line izpildījumā padarot par dzīvīgu un sportisku vidi.

Modernas spēka piedziņas

Jaunā Eiropas Sportage pamatā ir efektivitāte, jauda un veiktspēja

Jaunais Sportage tiek laists klajā ar plašu jaudīgu, atsaucīgu un efektīvu spēka agregātu klāstu, tostarp vismodernākajām hibrīdelektriskajām tehnoloģijām, kā arī jaunākās paaudzes tīrajiem benzīna un dīzeļa iekšdedzes dzinējiem.

Jau no paša sākuma jaunais Sportage tika veidots, lai spētu izmantot jaunākās elektrificētās spēka piedziņas tehnoloģijas, padarot to par vienu no efektīvākajiem SUV. Balstīti uz jaunās arhitektūras, kas ietver spēka piedziņas elektrifikācijas inovācijas, gan hibrīda (HEV), gan uzlādējamā hibrīda (PHEV) modeļi iemieso videi draudzīgu SUV bez kompromisiem.

HEV un PHEV modeļi ir rūpīgi veidoti, lai to komponenti neietekmētu pasažieru un bagāžas telpu. HEV versijā baterija ir novietota zem otrās rindas sēdekļiem, kā rezultātā pasažieru kājām ir tāda pati vieta kā Sportage modeļos ar iekšdedzes dzinēju. Sportage PHEV augstsprieguma baterija ir novietota centrā – starp asīm zem SUV virsbūves, nodrošinot optimālu svara sadalījumu un praktisku, ērtu un daudzpusīgu iekšējo telpu.

Sportage PHEV ir aprīkots ar Kia godalgoto 1,6 litru T-GDI dzinēju, 66,9 kW pastāvīgā magnēta vilces elektromotoru un 13,8 kWh litija jonu polimēru bateriju. Spēka agregāta kopējā jauda ir 265 ZS, bet iekšdedzes dzinējs nodrošina 180 ZS.

Modernajā Sportage PHEV baterijai ir augsto tehnoloģiju vadības bloks, kas pastāvīgi uzrauga baterijas stāvokli, tostarp tādus faktorus kā strāva, spriegums, izolācija un kļūdu diagnostika. Baterijai ir arī uzlabots šūnu uzraudzības bloks, kas mēra un uzrauga šūnu spriegumu un temperatūru.

Sportage HEV modelim arī izmantots Kia atzītais 1,6 T-GDI 180 ZS dzinējs. Tam ir 44,2 kW pastāvīgā magnēta vilces elektromotors un 1,49 kWh litija jonu polimēru baterija. Sportage HEV sistēmas kopējā jauda ir 230 ZS.

Jaunais 1,6 T-GDI dzinējs ir pieejams arī jaunajā Sportage versijā ar vieglā hibrīda (MHEV) sistēmu, kas izstrādāta, lai samazinātu izmešus un optimizētu degvielas ekonomiju. Iekārta apvieno uzlabotu efektivitāti ar sportisku veiktspēju, attīstot 150 vai 180 ZS jaudu. Četru cilindru dzinējs nodrošina zemāku degvielas patēriņu, pateicoties jaunam, optimizētam sadegšanas procesam, dzesēšanas tehnoloģijām un berzes samazināšanas pasākumiem, tostarp progresīvai integrētajai temperatūras vadības sistēmai un zemas berzes lodīšu gultņu izmantošanai.

Jaunā Eiropas Sportage klāstā ir iekļauts arī ļoti efektīvs 1,6 litru tīrais dīzeļdzinējs, kas pieejams ar 115 vai 136 ZS jaudu. Aprīkots ar progresīvām SCR aktīvās emisiju kontroles tehnoloģijām, tīrais dīzeļdzinējs samazina NOx un cieto daļiņu izmešus. 136 ZS tīrais dīzeļa modelis ir pieejams ar MHEV tehnoloģiju, kas vēl vairāk samazina emisijas un paaugstina jaunā Eiropas Sportage efektivitāti.

1,6 pakāpju T-GDI dzinējs ir savienots ar 7 pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu (7DCT), taču ir pieejama arī 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba (MT). 1,6 litru dīzeļdzinēja variantus – ar papildu MHEV tehnoloģiju vai bez tās – var savienot ar sešpakāpju inteliģento manuālo pārnesumkārbu (iMT) vai 7DCT.

Visi Eiropas Sportage modeļi ir aprīkoti ar Kia Idle Stop-and-Go sistēmu, kas izslēdz dzinēju, kad automašīna apstājas, tādējādi nodrošinot papildu degvielas ietaupījumu un izmešu samazināšanu. ISG funkciju var darbināt, izmantojot Kia nozarē vadošo ADAS tehnoloģiju, kas ‘raugās uz priekšu’, lai noteiktu, vai un kad ISG jāaktivizē, piemēram, ja automašīna tuvojas Stop zīmei vai krustojumam. Šī kombinācija ļauj izvairīties no nevajadzīgas dzinēja izslēgšanas un iedarbināšanas un vienmēr informē vadītāju par ISG statusu.

Optimālas gaitas īpašības jebkurā vidē

Eiropas Sportage piedāvā ieguvumus, ko sniedz Terrain Mode un jaunās ECS

Izmantojot uzņēmuma jauno N3 arhitektūru, katrs jaunā Sportage elements ir izstrādāts, lai stiprinātu SUV izcilību.

Vēl viens jaunums, kas debitē līdz ar piektās paaudzes Sportage, ir pilnīgi jaunais Terrain Mode režīms. Izstrādāts Sportage īpašniekiem, kuri vēlas ļauties piedzīvojuma garam un aktivitātēm brīvā dabā, ārkārtīgi modernais Terrain Mode režīms automātiski pielāgo Sportage iestatījumus, lai transportlīdzeklis realizētu optimālu braukšanas dinamiku jebkuros ceļa apstākļos un vidē, ieskaitot sniegu, dubļus un smiltis. Ārpus Terrain Mode Sportage pēc noklusējuma ir iestatīts Drive Mode režīmā, un vadītājs var izvēlēties Comfort, Eco vai Sport apakšiestatījumus. Ērtības un papildu drošības labad visi braukšanas režīmi tiek parādīti augstas izšķirtspējas digitālajā instrumentu panelī.

Jaunā platforma ir būtiski ietekmējusi arī jaunā Sportage gaitas īpašības, apvienojot izsmalcinātu, stabilu un komfortablu gaitu ar veiklu un dinamisku vadāmību. Uzlabotā stūres sistēma un balstiekārta, kas rūpīgi noregulēta, palīdz apvienot šīs īpašības.

Jaunā elektroniski kontrolētā balstiekārta (Electronic Controlled Suspension  jeb ECS) vienmēr nodrošina optimālu komfortu un izcilu drošības līmeni, to panākot ar nepārtrauktu amortizācijas kontroli reāllaikā. Elektroniski vadāmā pilnpiedziņas sistēma nodrošina optimālu jaudas sadalījumu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem atkarībā no ceļa apstākļiem un braukšanas situācijas, ne tikai vēl vairāk uzlabojot braukšanas veiktspēju, bet arī paaugstinot drošību un efektivitāti.

 

DriveWise demonstrē līderību drošības jomā

Sportage piedāvā jaunākās pasīvās, aktīvās un ADAS drošības tehnoloģijas

Tā kā drošība izstrādes laikā bija augstākā prioritāte, piektās paaudzes Sportage ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem savā klasē.

Zem jaunā Sportage modernās ārienes slēpjas pastiprināta un viegla virsbūves konstrukcija ar augstu noturību pret vērpi. Jaunajā Sportage ir izmantoti dažādi drošības sistēmu risinājumi, tostarp vadītāja drošības spilvens, pasažiera drošības spilvens, sānu drošības aizkari, priekšējo sēdekļu centrālie gaisa spilveni un apakšējie gaisa spilveni.

Kia izstrādātā un plašu atzinību ieguvusī Advanced Driver Assistance System (ADAS) tehnoloģija, kas pazīstama arī kā DriveWise, palīdz jaunajam Sportage izvairīties no iespējamiem apdraudējumiem, pilnībā aizsargājot pasažierus un citus satiksmes dalībniekus ikvienā braucienā. Daļa no DriveWise ADAS pakotnes jaunajā Sportage ir Kia nozarē vadošā sadursmes novēršanas palīgsistēma, kas, krustojumos nogriežoties pa kreisi, palīdz izvairīties no pretimbraucošām automašīnām.

Braukšanas palīgsistēma Highway Driving Assist (HDA), braucot pa šoseju, uztur iestatīto ātrumu un attālumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa un palīdz centrēt jauno Sportage savā joslā. HDA var arī pielāgot transportlīdzekļa ātrumu atbilstoši ātruma ierobežojumam.

Uz navigāciju balstītā viedā kruīza kontrole (NSCC) palīdz vadīt jauno Sportage drošā ātrumā uz šosejas, izmantojot reāllaika navigācijas datus. Vēl vairāk paplašinot NSCC darbības jomu, automaģistrāles daļās, kur ir līkumi un pagriezieni, tehnoloģija automātiski samazina braukšanas ātrumu. Atgriežoties uz šosejas ‘taisnes’, NSCC atjauno ātruma ierobežojumu sākotnējā līmenī.

Jaunajā Eiropas Sportage ir arī Intelligent Speed ​​Limit Assist (ISLA) tehnoloģija, kas brīdina, ja automašīna pārsniedz ātruma ierobežojumu. Ieslēdzot pagrieziena signālu, lai mainītu joslu, un parādoties sadursmes riskam ar transportlīdzekli, kas atrodas sānos aizmugurē, jauna aklās zonas sadursmes novēršanas palīgsistēma (BCA) brīdina vadītāju. Ja pēc brīdinājuma sadursmes risks palielinās, BCA aktīvi kontrolē jauno Sportage, lai palīdzētu izvairīties no sadursmes. BCA ir aktīva arī, piemēram, paralēlās parkošanās manevru laikā, palīdzot izvairīties no sadursmes ar aizmugurē esošajiem transportlīdzekļiem. Aklās zonas skata monitors (BVM) arī ir iekļauts jaunā Sportage aprīkojumā un papildus uzlabo drošību un redzamību joslas mainīšanas laikā, instrumentu panelī parādot aizmugures videoattēlu.

Remote Smart Parking Assist (RSPA) jeb viedā attālinātās parkošanās sistēma palīdz vadītājam attālināti novietot automašīnu vai izbraukt to no stāvvietas, esot ārpus transportlīdzekļa. Parkošanās manevri ir vēl drošāki, pateicoties atpakaļskata monitora (Rear-View Monitor jeb RVM) un telpiskā skata monitora (Surround View Monitor  jeb SVM) tehnoloģijai, kas parāda reāllaika videoattēlu ar transportlīdzekli un tā apkārtni.